Son dönemde iklim değişikliğinin dünya ve Türkiye’deki etkilerine yönelik farkındalık çalışmalarını sürdüren ve bunu Doğa Kalp Ben temasıyla koleksiyonlarına taşıyan DeFacto, 18 Eylül Uluslararası Kıyı Temizleme Günü’nde Deniz Temiz Derneği/ TURMEPA temsilcileriyle birlikte Caddebostan Sahili’ndeki kıyı temizleme etkinliğine katıldı.DeFacto çalışanlarından oluşan gönüllüler, denizlerdeki kirliliğinin azaltılmasına katkı sağlamak için sabahın erken saatlerinde Caddebostan Sahili’nde Deniz Temiz Derneği/ TURMEPA ekibiyle buluştu. Katılımcılar sahil şeridi boyunca çöpleri topladı. 150 kişi tarafından bir saat süren temizlik çalışmalarının ardından 31 kilo cam, 8 kilo kâğıt toplandı. 3 litre petrol ve 200 litre su tasarrufu sağlandı. Etkinliğin bitiminde toplanan atıkların değerlendirilmesi yapıldı. Çevre kirliliğine karşı farkındalık yaratılmaya çalışıldı.DeFacto sürdürülebilir gelecek için çalışıyorDeFacto, çevreye olan hassasiyeti ile ürünlerden, plastik kullanımındaki duyarlılığa, doğal kaynakların sorumlu kullanımıdan, döngüsel ekonomiye katkı sağlamaya kadar birçok alanda çalışmalar yürütüyor. Yakın zamanda bu çalışmalar kapsamında ormanların yeniden yeşermesini sağlamak amacıyla TEMA Vakfı’na fidan bağışında bulunan DeFacto, çalışanlarının gönüllü katılımı ile Çerkezköy'de hatıra ormanı oluşturdu.DeFacto Hakkında: DeFacto olarak 2005 yılından bugüne; 100’den fazla ülkede, 14.000’den fazla çalışanıyla, 200’den fazla ARGE mühendisiyle, Türkiye’nin global moda markası vizyonuyla hazır giyim sektöründe operasyonlarına devam etmektedir. Tüketici ihtiyaç ve trendlerini sürekli olarak takip ederek beklentilere uygun adımlar atmaktadır. Bu kapsamda DeFacto Baby, DeFacto COOOL, DeFacto Fit, DeFacto STUDIO, DF LİFE,DF Plus alt markalarını oluşturan DeFacto, 30 ülkede 500’den fazla mağazasıyla faaliyetini sürdürmektedir. Uluslararası danışmanlık firması Deloitte Private tarafından düzenlenen Best Managed Companies (En İyi Yönetilen Şirketler) programı kapsamında uluslararası standartlarda yönetim performansı gösteren en iyi şirketlerinden biri olma başarısını göstermiştir. Moda üretmenin yanı sıra DeFacto, ihtiyaç duyduğu teknolojiyi kendi bünyesinde üretebilen yapıda bir şirket. 2019 yılında hayata geçirdiği, dünyada bir ilk olan ilk Akıllı Mağaza’sını takiben, şimdi de fijitalleşme stratejisinin bir çıktısı olan DeFacto Fijital Akıllı mağaza konseptinin ilkini İstanbul Torium AVM’de açmıştır. DeFacto sadece mağaza yatırımlarıyla değil teknoloji yatırımlarıyla da ilerleyen dönemde yurtiçinde ve yurtdışında büyümesini sürdürecektir.
GENEL
Yayınlanma: 19 Eylül 2021 - 23:10
DeFacto, Deniz Temiz Derneği/ TURMEPA ile birlikte sahillerin temizlenmesi için el ele verdi
Son dönemde iklim değişikliğinin dünya ve Türkiye’deki etkilerine yönelik farkındalık çalışmalarını sürdüren ve bunu Doğa Kalp Ben temasıyla koleksiyonlarına taşıyan DeFacto, 18 Eylül Uluslararası Kıy
GENEL
19 Eylül 2021 - 23:10