İş dünyası, teknoloji ve yapay zeka odağında gerçekleştirilen en geniş kapsamlı zirvelerden biri olan The TECH Summit, müşteri deneyiminin en iyilerini The TECHX Awards ile onurlandırdı. 2014 yılından bu yana deneyim alanındaki başarılıları halk oylamasıyla belirleyen ALFA Awards ile e-ticaretin en iyilerini sahnesine taşıyan ECHO Awards yarışmalarının vizyoner bir anlayışla birleşiminden doğan The TECHX Awards sektöre yepyeni bir soluk kazandırıyor. Teknolojiyi en iyi müşteri deneyimini yaratmak için güçlü bir araç olarak kullanan markaları “Customer Brand” olarak ödüllendiren yarışma, Türkiye temsili halk jürisi ve eşsiz metodolojisiyle fark yaratıyor. Araştırma, Türkiye'nin 12 bölgesinden 18 yaş üstü 1.536 internet kullanıcısıyla online anket yöntemiyle gerçekleştirildi. Katılımcılardan her kategoride en iyi deneyim yaşadıkları markayı seçmeleri istendi. Veriler, markaların müşteri deneyimi, inovasyon, sürdürülebilirlik ve dijital performanslarını tüketici gözünden değerlendirmeye yönelik hazırlandı. Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen The TECHX Awards, bu yıl 6 ana bölümde pek çok kategoride, markaların halk oylamasında aldıkları puanlar üzerinde “Customer Brand” ödüllerini sahipleriyle buluşturdu.The TECHX Awards kazananlarıKategoriMarkaSürdürülebilir İnovasyon -ArçelikDeneyimi Sadakate Dönüştüren - MarkaBoynerSelf Servis Deneyimi - Burger KingMobil Kullanıcı Deneyimi - Garanti BBVA MobilMüşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik - H&MDuygusal Bağ Kurma Deneyimi - KaracaOperasyonel Mükemmelik - LC WaikikiMarka Deneyiminde Hikayeleştirme - MaviVeri Odaklı Deneyim Yönetimi. - MigrosAmbalajda Müşteri Deneyimi - MolfixYerel Değerlerle Deneyim Yaratımı - PaşabahçeDeneyimde İnovasyon - PegasusKişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi - Hepsiburadaİletişimde Müşteri Deneyimi - THYYapay Zekanın En İyi Kullanımı - TrendyolTeslimat/Lojistik Deneyimi - Trendyol ExpressEn İyi çağrı merkezi deneyimi - TurkcellPerakendede Yenilikçi deneyim - WatsonsÜrün Deneyimi - ArçelikÇevresel Etkiyi Azaltan Müşteri Deneyimi Projesi - BoynerMağazacılık Deneyimi - DecathlonEn iyi hizmet deneyimi - GetirKapsayıcı Deneyim (Erişilebilirlik&Engelli Dostu) - İGAÇalışan Memnuniyeti Deneyimi - Koç Grubu ŞirketleriEn iyi Omnichannel Deneyimi - LC WaikikiÇok Kanallı (Omnichannel) Deneyim - MediMarkt TürkiyeDeneyimde Hız ve Kolaylık - Migros HemenÇocuk ve Aile Deneyimi - OpetKampanya Deneyimi - PegasusDeneyimi Tavsiyeye Dönüştüren Marka - PegasusEn İyi Dijital Dönüşüm - TeknosaEn İyi Dijital Deneyim - TrendyolKadın Odaklı Deneyim - TrendyolEn İyi İş Değişimi ve Dönüşümü - TurkcellSanal Asistan Chatbot Deneyimi -Türkiye SigortaUygulama App Deneyi - Yemeksepeti
MAGAZİN
Yayınlanma: 06 Aralık 2025 - 22:27
Güncelleme: 06 Aralık 2025 - 22:35
Müşteri deneyiminin en iyileri ödüllendirildi
Sundukları mükemmel müşteri deneyimiyle “Customer Brand” olmaya hak kazanan markalar Zorlu PSM’de gerçekleşen The TECH Summit kapsamında düzenlenen The TECHX Awards töreninde ödüllerine kavuştu. Teknolojinin olanaklarını en iyi deneyimi yaratmak için kullanan markaların halk oylamasıyla belirlendiği The TECHX Awards'da 6 ana bölümde pek çok kategoride en iyi deneyimi yaratan markalar ödüllendirildi.
MAGAZİN
06 Aralık 2025 - 22:27
Güncelleme: 06 Aralık 2025 - 22:35







