Müşteri deneyiminin en iyileri ödüllendirildi

Sundukları mükemmel müşteri deneyimiyle 'Customer Brand' olmaya hak kazanan markalar Zorlu PSM'de gerçekleşen The TECH Summit kapsamında düzenlenen The TECHX Awards töreninde ödüllerine kavuştu. Teknolojinin olanaklarını en iyi deneyimi yaratmak için kullanan markaların halk oylamasıyla belirlendiği The TECHX Awards'da 6 ana bölümde pek çok kategoride en iyi deneyimi yaratan markalar ödüllendirildi.

İş dünyası, teknoloji ve yapay zeka odağında gerçekleştirilen en geniş kapsamlı zirvelerden biri olan The TECH Summit, müşteri deneyiminin en iyilerini The TECHX Awards ile onurlandırdı. 2014 yılından bu yana deneyim alanındaki başarılıları halk oylamasıyla belirleyen ALFA Awards ile e-ticaretin en iyilerini sahnesine taşıyan ECHO Awards yarışmalarının vizyoner bir anlayışla birleşiminden doğan The TECHX Awards sektöre yepyeni bir soluk kazandırıyor. Teknolojiyi en iyi müşteri deneyimini yaratmak için güçlü bir araç olarak kullanan markaları “Customer Brand” olarak ödüllendiren yarışma, Türkiye temsili halk jürisi ve eşsiz metodolojisiyle fark yaratıyor.

 

 

Araştırma, Türkiye'nin 12 bölgesinden 18 yaş üstü 1.536 internet kullanıcısıyla online anket yöntemiyle gerçekleştirildi. Katılımcılardan her kategoride en iyi deneyim yaşadıkları markayı seçmeleri istendi. Veriler, markaların müşteri deneyimi, inovasyon, sürdürülebilirlik ve dijital performanslarını tüketici gözünden değerlendirmeye yönelik hazırlandı.

 

 

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen The TECHX Awards, bu yıl 6 ana bölümde pek çok kategoride, markaların halk oylamasında aldıkları puanlar üzerinde “Customer Brand” ödüllerini sahipleriyle buluşturdu.

The TECHX Awards kazananları

Kategori

Marka

Sürdürülebilir İnovasyon -Arçelik

Deneyimi Sadakate Dönüştüren - MarkaBoyner

Self Servis Deneyimi - Burger King

Mobil Kullanıcı Deneyimi - Garanti BBVA Mobil

Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik - H&M

Duygusal Bağ Kurma Deneyimi - Karaca

Operasyonel Mükemmelik - LC Waikiki

Marka Deneyiminde Hikayeleştirme - Mavi

Veri Odaklı Deneyim Yönetimi. - Migros

Ambalajda Müşteri Deneyimi - Molfix

Yerel Değerlerle Deneyim Yaratımı - Paşabahçe

Deneyimde İnovasyon - Pegasus

Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi - Hepsiburada

İletişimde Müşteri Deneyimi - THY

Yapay Zekanın En İyi Kullanımı - Trendyol

Teslimat/Lojistik Deneyimi - Trendyol Express

En İyi çağrı merkezi deneyimi - Turkcell

Perakendede Yenilikçi deneyim - Watsons

Ürün Deneyimi - Arçelik

Çevresel Etkiyi Azaltan Müşteri Deneyimi Projesi - Boyner

Mağazacılık Deneyimi - Decathlon

En iyi hizmet deneyimi - Getir

Kapsayıcı Deneyim (Erişilebilirlik&Engelli Dostu) - İGA

Çalışan Memnuniyeti Deneyimi - Koç Grubu Şirketleri

En iyi Omnichannel Deneyimi - LC Waikiki

Çok Kanallı (Omnichannel) Deneyim - MediMarkt Türkiye

Deneyimde Hız ve Kolaylık - Migros Hemen

Çocuk ve Aile Deneyimi - Opet

Kampanya Deneyimi - Pegasus

Deneyimi Tavsiyeye Dönüştüren Marka - Pegasus

En İyi Dijital Dönüşüm - Teknosa

En İyi Dijital Deneyim - Trendyol

Kadın Odaklı Deneyim - Trendyol

En İyi İş Değişimi ve Dönüşümü - Turkcell

Sanal Asistan Chatbot Deneyimi -Türkiye Sigorta

Uygulama App Deneyi - Yemeksepeti