Müşteri deneyiminin en iyileri ödüllendirildi
Sundukları mükemmel müşteri deneyimiyle 'Customer Brand' olmaya hak kazanan markalar Zorlu PSM'de gerçekleşen The TECH Summit kapsamında düzenlenen The TECHX Awards töreninde ödüllerine kavuştu. Teknolojinin olanaklarını en iyi deneyimi yaratmak için kullanan markaların halk oylamasıyla belirlendiği The TECHX Awards'da 6 ana bölümde pek çok kategoride en iyi deneyimi yaratan markalar ödüllendirildi.
İş dünyası, teknoloji ve yapay zeka odağında gerçekleştirilen en geniş kapsamlı zirvelerden biri olan The TECH Summit, müşteri deneyiminin en iyilerini The TECHX Awards ile onurlandırdı. 2014 yılından bu yana deneyim alanındaki başarılıları halk oylamasıyla belirleyen ALFA Awards ile e-ticaretin en iyilerini sahnesine taşıyan ECHO Awards yarışmalarının vizyoner bir anlayışla birleşiminden doğan The TECHX Awards sektöre yepyeni bir soluk kazandırıyor. Teknolojiyi en iyi müşteri deneyimini yaratmak için güçlü bir araç olarak kullanan markaları “Customer Brand” olarak ödüllendiren yarışma, Türkiye temsili halk jürisi ve eşsiz metodolojisiyle fark yaratıyor.
Araştırma, Türkiye'nin 12 bölgesinden 18 yaş üstü 1.536 internet kullanıcısıyla online anket yöntemiyle gerçekleştirildi. Katılımcılardan her kategoride en iyi deneyim yaşadıkları markayı seçmeleri istendi. Veriler, markaların müşteri deneyimi, inovasyon, sürdürülebilirlik ve dijital performanslarını tüketici gözünden değerlendirmeye yönelik hazırlandı.
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen The TECHX Awards, bu yıl 6 ana bölümde pek çok kategoride, markaların halk oylamasında aldıkları puanlar üzerinde “Customer Brand” ödüllerini sahipleriyle buluşturdu.
The TECHX Awards kazananları
Kategori
Marka
Sürdürülebilir İnovasyon -Arçelik
Deneyimi Sadakate Dönüştüren - MarkaBoyner
Self Servis Deneyimi - Burger King
Mobil Kullanıcı Deneyimi - Garanti BBVA Mobil
Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik - H&M
Duygusal Bağ Kurma Deneyimi - Karaca
Operasyonel Mükemmelik - LC Waikiki
Marka Deneyiminde Hikayeleştirme - Mavi
Veri Odaklı Deneyim Yönetimi. - Migros
Ambalajda Müşteri Deneyimi - Molfix
Yerel Değerlerle Deneyim Yaratımı - Paşabahçe
Deneyimde İnovasyon - Pegasus
Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi - Hepsiburada
İletişimde Müşteri Deneyimi - THY
Yapay Zekanın En İyi Kullanımı - Trendyol
Teslimat/Lojistik Deneyimi - Trendyol Express
En İyi çağrı merkezi deneyimi - Turkcell
Perakendede Yenilikçi deneyim - Watsons
Ürün Deneyimi - Arçelik
Çevresel Etkiyi Azaltan Müşteri Deneyimi Projesi - Boyner
Mağazacılık Deneyimi - Decathlon
En iyi hizmet deneyimi - Getir
Kapsayıcı Deneyim (Erişilebilirlik&Engelli Dostu) - İGA
Çalışan Memnuniyeti Deneyimi - Koç Grubu Şirketleri
En iyi Omnichannel Deneyimi - LC Waikiki
Çok Kanallı (Omnichannel) Deneyim - MediMarkt Türkiye
Deneyimde Hız ve Kolaylık - Migros Hemen
Çocuk ve Aile Deneyimi - Opet
Kampanya Deneyimi - Pegasus
Deneyimi Tavsiyeye Dönüştüren Marka - Pegasus
En İyi Dijital Dönüşüm - Teknosa
En İyi Dijital Deneyim - Trendyol
Kadın Odaklı Deneyim - Trendyol
En İyi İş Değişimi ve Dönüşümü - Turkcell
Sanal Asistan Chatbot Deneyimi -Türkiye Sigorta
Uygulama App Deneyi - Yemeksepeti