Bir Adım Sağlık, yüzde 95 memnuniyet oranıyla fark yaratıyor

Evde bakım ve mobil sağlık hizmetlerini Türkiye'de bütüncül bir sistem haline getiren Bir Adım Sağlık, evde sağlık alanında güven, hız ve hasta memnuniyetini merkeze alarak büyümeye devam ediyor. Yüzde 95 memnuniyet oranı, kadın istihdamına verdiği güçlü destek ve hızla artan hizmet talepleriyle dikkat çeken marka, kurucusu Ayşe Şengel liderliğinde sağlıkta fark yaratıyor.

Türkiye’de halk sağlığına yenilikçi bir yaklaşım getirme hedefiyle kurulan Bir Adım Sağlık, 2024 yılında kadrosuna 108 yeni sağlık profesyonelini ekleyerek bireylerin yaşam kalitesini ev ortamında koruyabilmeleri için çözüm odaklı hizmet modelini büyütmeye devam ediyor. Bugün itibarıyla hasta memnuniyet oranı %95’e ulaşırken, hastaların %75’i tekrar hizmet alarak sistemin sürdürülebilirliğine olan güveni teyit ediyor.

 

Evde sağlık hizmeti taleplerinin %56’sını mobil uygulamalar oluştururken, en çok tercih edilen hizmetler arasında serum uygulamaları, evde muayene, cihaz kiralama ve görüntüleme hizmetleri yer alıyor. 2025’in ilk altı ayında yüzde 50 büyüme gerçekleştiren Bir Adım Sağlık, İstanbul genelinde her geçen gün daha fazla hastaya ulaşıyor.

 

Kadın Sağlık Profesyonellerine Güçlü Destek

Bir Adım Sağlık, sağlık alanındaki cinsiyet eşitsizliğini azaltmaya yönelik politikalarıyla da örnek teşkil ediyor. Kadrosunun %60’tan fazlası kadınlardan oluşan Bir Adım Sağlık’ın part-time kadrosunda bu oran %65’e çıkıyor. Sağlık çalışanlarının %70’i hemşirelerden oluşurken, işe alınan her yeni personel için ortalama 3-4 hafta süren kapsamlı bir eğitim programı uygulanıyor. Kadın girişimci olan Bir Adım Sağlık’ın Kurucusu Ayşe Şengel liderliğinde şekillenen bu yapı, sağlık profesyonellerine sadece bir iş değil, sürekli gelişim ve mesleki bağlılıkla ilerleyen bir kariyer yolculuğu sunuyor.

 

Evde Sağlıkta Erişilebilirlik ve Hız Önceliğimiz

Her talebi en geç 2 saat içinde karşılayabilme vaadiyle hareket eden Bir Adım Sağlık, İstanbul genelinde hizmet veren uzman ekipleriyle, ihtiyaç duyulan anda yanınızda olmayı önceliklendiriyor. Anadolu Yakası’nda %40, Avrupa Yakası’nda %60 oranında konumlanan hizmet talepleri, markanın iki yakadaki erişim gücünü ortaya koyuyor. Hasta şikayetlerinin aynı gün içinde sonuçlandırılması ve hizmet sonrası anketlerde 100 üzerinden 95 puan ortalaması alınması, hasta odaklı yaklaşımın da altını çiziyor.